مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-02بين الملل

نیویورک تایمز: هدف اسراییل «کشتار گسترده غیرنظامیان» در غزه است


برای مقامات آمریکایی آشکار شده که رهبران اسراییل معتقدند تلفات گسترده غیرنظامیان بهای قابل قبولی در کارزار نظامی است و آنها در این رابطه به استفاده آمریکا از بمب اتمی در هیروشیما و ناگازاکی در طول جنگ جهانی دوم علیه ژاپن استناد می کنند.

- نیویورک تایمز: هدف اسراییل کشتار گسترده غیرنظامیان در غزه است برای مقامات آمریکایی آشکار شده که رهبران اسراییل معتقدند تلفات گسترده غیرنظامیان بهای قابل قبولی در کارزار نظامی است و آنها در این رابطه به استفاده آمریکا از بمب اتمی در هیروشیما و ناگازاکی در طول جنگ جهانی دوم علیه ژاپن استناد می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیویورک تایمز، دولت تل آویو برای شکست حماس در غزه حاضر است تعداد زیادی از غیرنظامیان را بکشد و این را به شرکای آمریکایی خود در مکالمات خصوصی گفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس یک تحلیل خبری، دولت جو بایدن، رییس جمهور آمریکا به حمایت از رژیم صهیونیستی ادامه می دهد، اما به دلیل بحران انسانی در غزه ، نسبت به پاسخ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به حماس منتقدتر شده است.

نیویورک تایمز مدعی شد: برای مقامات آمریکایی آشکار شده که رهبران اسراییل معتقدند تلفات گسترده غیرنظامیان بهای قابل قبولی در کارزار نظامی است و آنها در این رابطه به استفاده آمریکا از بمب اتمی در  هیروشیما و ناگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: هدف اسراییل «کشتار گسترده غیرنظامیان» در غزه است

نیویورک تایمز: هدف اسراییل «کشتار گسترده غیرنظامیان» در غزه است