مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-20سياسي

صدور بیش از 2 هزار گواهینامه مهارت برای زندانیان خوزستان


رییس کل دادگستری خوزستان از صدور گواهینامه مهارت برای 2 هزار و 368 زندانی در راستای اصلاح مجرمان از طریق فعالیت های حرفه آموزی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی دهقانی رییس کل دادگستری خوزستان امروز در نشست ساماندهی زندانیان با بیان اینکه برخی از مسائل امنیتی استان باید در بستر توسعه اقتصادی حل شود، اظهار کرد: هنجارپذیر نمودن و ایجاد اشتغال برای زندانیان در راستای کسب درآمد پایدار از مصادیق مهم این کار محسوب می شود.

وی در ادامه ضمن تقدیر از مدیرکل زندان های استان خوزستان به جهت فراهم سازی زمینه اشتغال زندانیان، گفت: از ابتدای سال جاری 5715 نفر زندانی در دوره های آموزش فنی و حرفه ای، صنایع دستی، کشاورزی شرکت کردند که پس از اخذ آزمون 2368 نفر موفق به دریافت گواهینامه مهارت شدند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه ارتقاء وضعیت نگهداری، اصلاح و بازپروری زندانیان به صورت مستمر در سطح استان رصد و پایش می شود، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 2690 متر مربع فضای کارگاهی برای اشتغال درون زندان زندانیان احداث که بعضی از پروژه ها افتتاح شد و تعدادی تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دهقانی عنوان کرد: در راستای حمایت از کسب درآمد پایدار زندانیان با اقدامات انجام شده، تعداد زندانیانی که با حضور در کارگاه ها یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 2 هزار گواهینامه مهارت برای زندانیان خوزستان

صدور بیش از 2 هزار گواهینامه مهارت برای زندانیان خوزستان