مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-25اقتصادي

رکورد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان با 51 درصد زده شد


مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق در دو سال فعالیت دولت سیزدهم زمینه ایجاد 200 هزار فرصت شغلی را فراهم کرده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: این صندوق در دو سال فعالیت دولت سیزدهم زمینه ایجاد 200 هزار فرصت شغلی را فراهم کرده است.

نعمت الله رضایی ظهر امروز (3 آبان ماه) در حاشیه کارگروه اشتغال استان زنجان با بیان اینکه در دو سال گذشته به 70 هزار طرح اشتغال زایی تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: صندوق کارآفرینی امید با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده امسال 70 هزار طرح را مورد حمایت قرار خواهد داد و در این رابطه همه تلاش خود را به کار گرفته ایم.

وی تصریح کرد: در استان زنجان نیز با توجه به بررسی شاخص ها باید اذعان کنیم وضعیت مناسبی وجود دارد و نرخ بیکاری مناسب بوده و نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان رکورد زده و به عدد 51 درصد رسیده است و این نشان دهنده نتیجه بخش بودن فعالیت ها بوده است.

این مسئول ادامه داد: امسال مقرر شده است صندوق از 1700 طرح در استان با اعتباری بالغ بر 3500 میلیارد ریال تسهیلات حمایت کنند که این مقدار وام زمینه فعالیت 3 هزار نفر را ایجاد خواهد کرد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید خاطرنشان کرد: البته آمار قابل افزایش به 5 هزار شغل است و در 6 ماهه گذشته 800 طرح حمایت شده و 1480 میلیارد ریال نیز در اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان با 51 درصد زده شد

رکورد نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان با 51 درصد زده شد