مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-19دانش

جذب مدرس حق التدریس بر اساس ماموریت و رسالت دانشگاه انجام می گیرد


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در جمع اعضای کمیته های علمی فراخوان جذب مدرس، گفت: جذب مدرسان حق التدریس بر اساس ماموریت و رسالت این دانشگاه انجام می گیرد.

- ایسنا/لرستان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان در جمع اعضای کمیته های علمی فراخوان جذب مدرس، گفت: جذب مدرسان حق التدریس بر اساس ماموریت و رسالت این دانشگاه انجام می گیرد.

محمدرضا جعفری امروز، 28 آبان در کارگاه توجیهی اعضای کمیته های علمی فراخوان جذب مدرس سال 1402، با بیان این که در فراخوان جذب مدرس حق التدریس، نیازسنجی اولیه توسط مراکز آموزش علمی کاربردی استان در 32 گروه درسی مختلف انجام شده است، بیان کرد: جذب مدرسان حق التدریس براساس ماموریت و رسالت این دانشگاه انجام می گیرد.

وی افزود: باتوجه به اتمام مهلت ثبت نام، کارشناسی اعتبارسنجی پرونده متقاضیان جهت بررسی اولیه مستندات آغاز شده و فرایند مصاحبه علمی متقاضیان از یازدهم آذرماه سال جاری به مدت 10 روز انجام می گیرد.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، تصریح کرد: باتوجه به تنوع گروه های درسی و تسهیل در فرآیند ارزیابی، 32 گروه تجمیعی متشکل از اعضای کمیته های علمی، روند بررسی پرونده متقاضیان را انجام خواهند داد و همچنین سه کمیته اجرایی، علمی و اطلاع رسانی در این خصوص در این دانشگاه تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب مدرس حق التدریس بر اساس ماموریت و رسالت دانشگاه انجام می گیرد

جذب مدرس حق التدریس بر اساس ماموریت و رسالت دانشگاه انجام می گیرد