مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-31سياسي

اولین دیدار شهردار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان+ تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرماه سال جاری بود که به دنبال حضور شهردار قم در آیین زنگ روز قم در دانشگاه بین المللی قم مطالبه گفتگو با شهردار قم تشدید یافت و به دنبال این درخواست از سوی تشکل های دانشجویی استان به همراه مشارکت نهاد نمایندگی .

- اولین دیدار شهردار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان+ تصاویر نیمه شب گذشته جمعی از دانشجویان استان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی از ساختمان شهرداری قم خارج شدند که این خروج شاید با تغییر نگاه و یا عدم اغنا سازی همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مهرماه سال جاری بود که به دنبال حضور شهردار قم در آیین زنگ روز قم در دانشگاه بین المللی قم مطالبه گفتگو با شهردار قم تشدید یافت و به دنبال این درخواست از سوی تشکل های دانشجویی استان به همراه مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان قم شب گذشته دیداری طولانی و صمیمی بین نمایندگان تشکل های دانشجویی با شهردار قم صورت گرفت.

قشر پرسشگر و مطالبه گر دانشجو در این دیدار بالاخره توانست به نمایندگی از شهروندان قمی و دانشجویان با حضور دبیران شورای تبیین مواضع و قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان قم، جنبش دانشجویی قسط دانشگاه قم، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه قم، انجمن اسلامی دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دیدار شهردار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان+ تصاویر

اولین دیدار شهردار قم با نمایندگان تشکل های دانشجویی استان+ تصاویر