مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-09پزشكي

42 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق حمایت از بیمارهای خاص


مدیرکل بیمه سلامت گیلان از پوشش 107 بیماری در صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج خبر داد و گفت: امروز 42 هزار بیمار خاص و صعب العلاج تحت پوشش این صندوق هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمود عاطف راد مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان امروز در نشست مشترک با مدیر و اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری فارس گیلان در رشت دیدار و گفت وگو کرد.

مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان با اشاره به سه مأموریت بیمه سلامت، اظهار کرد: پوشش فراگیر بیمه برای همه، افزایش کمی و عمقی خدمات درمانی، حفاظت مالی و حرکت در جهت دفاع از حقوق بیمه ای مردم، سه مأموریت سازمان بیمه سلامت است.

وی با اشاره به پوشش 54 درصدی بیمه سلامت در گیلان، افزود: یک میلیون و 306 هزار نفر از جمعیت دو میلیون و 500 هزارنفری استان گیلان زیر چتر بیمه ای بیمه سلامت هستند.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان با بیان اینکه 82 درصد جمعیت بیمه شده در استان یعنی بیش از یک میلیون و یک صد هزار نفر در گیلان کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: تمام روستاییان و افراد در شهرهای زیر بیست هزار نفر، همه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و همه افراد تا پنج دهک اول درآمدی به طور کاملاً رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرارگرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق حمایت از بیمارهای خاص

42 هزار گیلانی تحت پوشش صندوق حمایت از بیمارهای خاص