مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-02سياسي

موضوع فاقدین شناسنامه دغدغه اصلی در کشور


هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت وگو کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان هاشم کارگر معاون وزیر کشور و رییس سازمان ثبت احوال کشور با محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت وگو کرد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور شامگاه چهارشنبه در این دیدار اظهار داشت: موضوع فاقدین شناسنامه به عنوان یک دغدغه در سطح کشور مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در سفر اول رییس جمهور به سیستان و بلوچستان و از طریق وزیر کشور پیگیری شد.

وی افزود: در این راستا در اولین اقدام سامانه وب سایت فاقدین شناسنامه با هدف جمع آوری اطلاعات این افراد راه اندازی شد و تلاش نمودیم بانک اطلاعاتی از این اطلاعات و مدارک این گونه افراد ایجاد گردد و طی مراحل مختلف با بررسی مدارک و غربالگری این افراد و اختصاص شناسه برای آنان، این گونه افراد بتوانند از خدمات اجتماعی استفاده نمایند و در این مدت بررسی دقیق در خصوص پرونده آنان صورت گیرد و پس از تعیین تکلیف پرونده به متقاضیان اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

کارگر بیان داشت: در مرحله اول هدف اصلی فقط شناسایی این افراد است و در مرحله بعد با همکاری دستگاه های ذیربط تابعیت این افراد به صورت دقیق بررسی شود و باید تمامی دستگاه ها همکاری لازم را صورت دهند و با هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع فاقدین شناسنامه دغدغه اصلی در کشور

موضوع فاقدین شناسنامه دغدغه اصلی در کشور