مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 20:102023-10-25سياسي

آیت الله نوری همدانی: مسئولان در انجام امور صلاح نظام و آسایش مردم را درنظر گیرند


یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید دل های مسئولان مملو از محبت به مردم باشد، گفت: رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولان باید در انجام کارها صلاح نظام و آسایش مردم را در نظر گیرند و محبت و توجه ویژه ای به مردم داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی بعد از ظهر امروز در دیدار با میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تسلیت ایام رحلت جانگذار حضرت معصومه (س) خدمت رسانی و توجه به مردم را یکی از شاخص های ممتاز اسلام بر شمرد و خاطرنشان کرد: در معارف اسلامی و روایات اهل بیت (ع) خدمت به مردم؛ افضل عبادت بیان شده است و در این زمینه روایات بسیار زیادی داریم، حتی اسلام نسبت به غیر مسلمانانی که با مسالمت در میان مسلمانان زندگی می کنند سفارش به محبت و مهربانی کرده است.

مرجع تقلید شیعیان لزوم توجه به اجتماع و بر طرف کردن نیازهای جامعه را یادآور شد و افزود: دین اسلام برای همه افراد جامعه دستورات فراوانی دارد، در اسلام هر شخص به اندازه خودش مسئولیت دارد و باید وجود موثر در اجتماع داشته باشد تا نیازهای مردم بر طرف گشته و جامعه از رفاه و آسایش برخوردار باشند.

  وی در ادامه گفت: باید دل های شما مملو از محبت به مردم باشد چراکه رکن و ستون دین همین مردم هستند، از این رو مسئولین باید در انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نوری همدانی: مسئولان در انجام امور صلاح نظام و آسایش مردم را درنظر گیرند

آیت الله نوری همدانی: مسئولان در انجام امور صلاح نظام و آسایش مردم را درنظر گیرند