مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:052023-10-23ورزشي

تمام بازی ها حکم فینال را دارد/انتظار پیروزی راحت مقابل سایپا را نداشتم


سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، با بیان اینکه توقع نداشتم مقابل سایپا به راحتی پیروز شویم، چرا که تیم سایپا ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان را دارد، - ایسنا/یزد سرمربی تیم والیبال شهداب یزد، با بیان اینکه توقع نداشتم مقابل سایپا به راحتی پیروز شویم، چرا که تیم سایپا ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان را دارد، گفت: همه بازی ها برای شهداب حکم فینال را دارد.

محمدرضا تندروان پس از پیروزی شاگردانش مقابل تیم سایپا در نخستین بازی لیگ برتر مردان، افزود: همه بازی ها برای شهداب حکم فینال را دارد.

وی افزود: البته توقع نداشتم مقابل سایپا به راحتی پیروز شویم، چرا که تیم سایپا ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان و تیم بسیار خوبی است که در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید.

سرمربی تیم والیبال شهداب یزد ادامه داد: تمریناتمان را از حدود دو ماه پیش شروع کردیم و روی تمام نقاط ضعف سال گذشته کار کردیم، البته هشت بازیکن با کیفیت دیگه بیرون زمین داریم که مطمئناً در طول فصل به تیم شهداب کمک خواهند کرد.

تندروان با اشاره به شرایط فعلی والیبال ایران، گفت: مسابقات لیگ می تواند اقبال عمومی را دوباره به والیبال برگرداند، تا تیم ملی در سال آینده نیز سهمیه المپیک کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بازی ها حکم فینال را دارد/انتظار پیروزی راحت مقابل سایپا را نداشتم

تمام بازی ها حکم فینال را دارد/انتظار پیروزی راحت مقابل سایپا را نداشتم