مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 14:112023-11-10سياسي

آنچه در غزه می بینیم اوج حال خراب دنیاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین محمد مختاری، امام جمعه موقت مرکز خراسان جنوبی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند مهم ترین موضوع عصر حاضر  را موضوع فلسطین دانست و اظهارداشت: موضوع فلسطین از 75 سال پیش با تولد نامشروع رژیم صهیونیستی به معنای واقعی مسئله جهان بشریت است.

به گفته وی در این سال ها  اغلب کشورهای دنیا و جهان اسلام در خواب غفلت بودند و عمق مسئله فلسطین را درک نکردند.

خطیب جمعه بیرجند مسئله فلسطین و اسراییل را مسئله حق و باطل عنوان کرد و ادامه داد: باید به عمق این قضیه پی ببریم تا بتوانیم به درستی آن تحلیل کرده و  در مورد آن موضع گیری کنیم.

حجت الاسلام مختاری اضافه کرد: طی این سال ها ملت ایران اسلامی به درستی در خصوص فلسطین موضع گیری کرده و آشکارا به مقابله با غده سرطانی رژیم جعلی اسراییل پرداخته است.

امام جمعه موقت بیرجند در ادامه تصریح کرد: آنچه که امروز در فلسطین می بینیم بروز و ظهور حال بد جهان است چرا حدود 100 هزار تن بمب روی  غزه ای که 2 میلیون نفر جمعیت دارد ریخته می شود.

حجت الاسلام مختاری بیان اینکه آنچه در غزه می بینیم اوج حال خراب دنیاست، تأکید کرد: ریشه مشکلات و خرابی حال دنیا در فرهنگ مادی و استکباری و روحیه طغیان گری در مقابل حقیقت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در غزه می بینیم اوج حال خراب دنیاست

آنچه در غزه می بینیم اوج حال خراب دنیاست