مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 17:052023-10-24سياسي

یادواره شهدای دانش آموز گیلان در املش برگزار می شود


رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان گفت: یادواره استانی شهدای دانش آموز گیلان با محوریت شهید دانش آموز «جمشید داداشی» هفتم آبان ماه با سخنرانی آیت الله فلاحتی، - ایسنا/گیلان رییس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان گفت: یادواره استانی شهدای دانش آموز گیلان با محوریت شهید دانش آموز جمشید داداشی هفتم آبان ماه با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در املش برگزار می شود.

حامد حبیب زاده امروز، دوم آبان ماه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته بسیج دانش آموزی از هشتم تا 13 آبان ماه همزمان با سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده شروع و به روز نوجوان و تسخیر لانه جاسوسی ختم می شود.

وی افزود: یکی از شعارهای اساسی انقلاب حفظ اصل استقلال و مالکیت این کشور بود که جزو اصول اساسی ارکان نظام است و همه با این دغدغه مندی در خط مقدم جبهه حاضر شدند و از جان خود برای استقلال کشور گذشتند؛ 13 آبان ماه هم نخبگانی نسبت به استقلال کشور حساس شدند و به سفارت آمریکا ورود کردند و امام(ره) هم پیام حمایت خود را اعلام کردند.

حبیب زاده با اشاره به اهمیت ایثار و شهادت در اسلام گفت: ویژه برنامه های هفته بسیج دانش آموزی بر محور اصل شهادت است و در تمام واحدهای بسیج برنامه های راهبردی و اساس برگزاری یادواره شهداست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای دانش آموز گیلان در املش برگزار می شود

یادواره شهدای دانش آموز گیلان در املش برگزار می شود