مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-19سياسي

تخفیف مالیاتی به خیّرین سازنده طرح های تملک دارایی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تخفیف مالیاتی 25 تا 100 درصدی به عنوان دیون و اعتبار مالیاتی به خیرین سازنده طرح های تملک دارایی موافقت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تخفیف مالیاتی 25 تا 100 درصدی به عنوان دیون و اعتبار مالیاتی به خیرین سازنده طرح های تملک دارایی موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر روز یکشنبه 28 آبان 1402 صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی، درباره موارد ارجاعی به کمیسیون، با الحاق یک بند به شرح زیر به ماده 20 این لایحه موافقت کردند: بند الحاقی- در صورتی که خیرین با پیشنهاد دستگاه اجرایی ذی ربط و موافقت سازمان، طرح های تملک دارایی را اجرا یا تکمیل کند و بیش از 50 درصد به جای اعتبارات دولتی در این طرح ها هزینه نماید، از اعتبارات مالیاتی حداقل 25 درصد و حداکثر 50 درصد هزینه ای که انجام داده است، برخوردار می شود.

در مورد طرح هایی که حداقل 50 درصد آن به صورت خیّرساز انجام شده و مابقی آن در تعهد دولت است، چنانچه خیّر طرح را با پیشنهاد دستگاه و موافقت سازمان به اتمام برساند، هزینه انجام شده به طور 100 درصد به عنوان دیون و اعتبار مالیاتی محسوب می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف مالیاتی به خیّرین سازنده طرح های تملک دارایی

تخفیف مالیاتی به خیّرین سازنده طرح های تملک دارایی