مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 13:152023-10-27سياسي

طوفان الاقصی تندبادی ویرانگر را در سازه های ذهنیتی و نظام های غرب در انداخت


امام جمعه ساوه با اشاره به مسائل این روزهای غزه گفت: طوفان الاقصی تندبادی ویرانگر را در سازه های ذهنیتی و نظام های غرب در انداخته است که باعث ترس و وحشت غرب از این عملیات شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های امروز نماز جمعه دوری از فرهنگ اهل بیت(ع) را باعث بروز گرفتاری ها دانست و اظهار کرد: شیعیان کسانی هستند که باید در عمل به رسول خدا اقتدا کنند و اگر کسی در عمل و تبلیغات از آثار پیامبر مخالفت می کند شیعه نیست.

وی افزود: دوری از فرهنگ اهل بیت (ع) مشکلات فراوانی را برای مسلمین ایجاد می کند که یکی از آنها بی تفاوتی و بی دردی در برابر نیازها، گرفتاری ها و رنج های برادران و خواهران دینی است.

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه این بی دردی ها، خودخواهی را افزون تر و مادی گرایی را بیشتر می کند، گفت: یکی از ویژگی های مسلمانان احساس مسئولیت در مقابل نیازمندان است و اگر کسی نسبت به همسایگان فقیر و نیازمندان و ایتام احساس مسئولیت نداشته باشد یعنی مسلمان نیست.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مسائل این روزهای غزه گفت: طوفان الاقصی گویا تندبادی ویرانگر را در سازه های ذهنیتی و نظام های غرب در انداخته است که باعث ترس و وحشت غرب از این عملیات شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان الاقصی تندبادی ویرانگر را در سازه های ذهنیتی و نظام های غرب در انداخت

طوفان الاقصی تندبادی ویرانگر را در سازه های ذهنیتی و نظام های غرب در انداخت