مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:052023-10-26سياسي

تاکید مجالس ایران و ازبکستان بر توسعه روابط دو کشور


در دیدار دوجانبه نایب رییس مجلس شورای اسلامی با رییس هیات پارلمانی ازبکستان، طرفین اهتمام و اقدام در جهت توسعه و تعمیق روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور را ضروری دانستند.

- در دیدار با ذوالنور با رییس هیات پارلمانی ازبکستان مطرح شد تاکید مجالس ایران و ازبکستان بر توسعه روابط دو کشور در دیدار دوجانبه نایب رییس مجلس شورای اسلامی با رییس هیات پارلمانی ازبکستان، طرفین اهتمام و اقدام در جهت توسعه و تعمیق روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور را ضروری دانستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نائب رییس اول مجلس در حاشیه اجلاس مجمع بین المجالس جهانی (IPU) با رییس هیات پارلمانی ازبکستان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار دو جانبه علاوه بر بررسی و تاکید بر تقویت روابط پارلمانی، طرفین اهتمام و اقدام در جهت توسعه و تعمیق روابط سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دو کشور را ضروری دانسته و با توجه به مشترکات فراوان دو کشور دوست و برادر ایران و ازبکستان، سطح تعاملات موجود را خوب ولی قابل گسترش و افزایش بیشتر تا حد مطلوب و ایده آل توصیف کردند.

همچنین در این دیدار مقرر شد روسای گروه های دوستی پارلمانی ایران و ازبکستان، متن تفاهم نامه های همکاری در عرصه های منطقه ای و بین المللی مانند اتحادیه بین المجالس جهانی (ipu) را تهیه کرده و در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مجالس ایران و ازبکستان بر توسعه روابط دو کشور

تاکید مجالس ایران و ازبکستان بر توسعه روابط دو کشور