مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-21سياسي

رسیدگی به معضلات حقوقی 1349 البرزی توسط رییس دستگاه قضای استان


رییس کل دادگستری و مدیران قضایی استان البرز در دیدار هفتگی خود به درخواست ها و مشکلات حقوقی 1349 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در دیدار مردمی پیش از ظهر امروز که به مدت چهار ساعت ادامه داشت به مشکلات و درخواست های حقوقی و قضایی 29 نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

رییس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه دیدارهای مردمی مسؤولان قضایی استان البرز به صورت ثابت و هفتگی عمدتا در روزهای سه شنبه برگزار می شود گفت که در این هفته به 1320 درخواست توسط مدیران قضایی استان رسیدگی شده است.

در دیدار هفته جاری رییس کل دادگستری استان البرز موضوعات و مشکلات مختلفی توسط مراجعه کنندگان مطرح شد که عمده آن ها مرتبط با اختلافات ملکی، درخواست دقت در رسیدگی، قراردادهای حقوقی، اختلافات خانوادگی، آزادی زندانی و روند اجرای آزادسازی حریم و بستر رودخانه کرج بود.

یکی از این دیدارها به گزارش سایت قطره و به نقل ازاصلاحی اختصاص داشت که بر اساس آن طرفین دعوا تحت شرایطی، با یکدیگر سازش کرده و با شروط و توافقاتی که قاضی آن را صورتجلسه نمود، به دعوای خود، خاتمه می دهند.

در این دیدار مراجعه کننده با ارائه مستنداتی گفت که در قبال بدهی خود به فرد مقابل، گزارش اصلاحی را مبنی بر تقسیط بدهی پذیرفته و آن را ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به معضلات حقوقی 1349 البرزی توسط رییس دستگاه قضای استان

رسیدگی به معضلات حقوقی 1349 البرزی توسط رییس دستگاه قضای استان