مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-23سياسي

ایجاد 4 فصل مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتباط با نسل جوان


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به چالش های امروز نسل جوان گفت: به منظور ایجاد ارتباط با جوانان 4 فصل مشترک را تعریف کردیم تا به دانشجویان امیدبخشی و ارتقا روحیه داده شود و بتوانیم آنها را در برابر بحران های اجتماعی بیمه کنیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مهرداد ساویز معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر درگردهمایی سالیانه اعضای هیأت علمی این دانشگاه با بیان اینکه کاری که در زمینه دانشجویان پیش روی ماست کار بزرگی است، گفت: اجرای این اقدامات راحت خواهد بود در صورتی که همه اعضای هیأت علمی و اساتید در مسیر کمک به نسل جوان برای عبور از سرگشتگی های عصر حاضر و رسیدن به مسیر رشد، همدل و همراه باشند.

وی ادامه داد: در عصری قرار داریم که دچار یکسری چالش های اجتماعی هستیم.

این چالش ها الزاما منحصر به کشور ما نمی شوند بلکه این مسائل جهانی است و ما در عصری زندگی می کنیم که منابع رسانه ای و اطلاعات بسیار گسترده است و به مراتب بیش از این است که فرصت فکر و تحلیل آن اطلاعات توسط،هر ذهن پویایی وجود داشته باشد.

 ساویز خاطر نشان کرد: از این رو ذهن به سمت تحلیل سطحی تر و با تفکر کمترعمیق گرایش  پیدا می کند و این چیزی است که جامعه امروز با آن مواجه است چو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 4 فصل مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتباط با نسل جوان

ایجاد 4 فصل مشترک دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای ارتباط با نسل جوان