مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-13اجتماعي

محیط زیست : از سال 97 تاکنون در تهران مازوت سوزی نداشته ایم


اگر واحدهای صنعتی به سیستم های فیلتراسیون به روز مجهز شوند، متناسب با سوخت سنگین امکان ارایه خروجی های استاندارد را دارند.

مشکل اینجاست که این فرایند بسیار هزینه بر و زمان بر است و ما در اداره کل هواشناسی استان تهران تاکید می کنیم که از مصرف سوخت مازوت .

- اگر واحدهای صنعتی به سیستم های فیلتراسیون به روز مجهز شوند، متناسب با سوخت سنگین امکان ارایه خروجی های استاندارد را دارند.

مشکل اینجاست که این فرایند بسیار هزینه بر و زمان بر است و ما در اداره کل هواشناسی استان تهران تاکید می کنیم که از مصرف سوخت مازوت خودداری شود البته مخازن مازوت نیروگاه های پایتخت همچنان پلمپ است.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست استان تهران تاکید کرد: از سال 97 تا کنون در نیروگاه ها و صنایع استان تهران مازوت سوزی نداشتیم وامیدواریم در سال جاری دستگاه های متولی تلاش خود را برای تامین سوخت گاز طبیعی نیروگاه ها و صنایع انجام دهند.

  زهره عبادتی در گفت و گو با ایسنا افزود: خوشبختانه ازسال 98-97 در صنایع و نیروگاه های موثر بر آلودگی هوای استان تهران، مازوت سوزی نداشته ایم.

امیدوارم امسال هم این موضوع مد نظر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی و هم شرکت گاز استان قرار بگیرد و تمام تلاش خود را برای تامین سوخت گاز طبیعی نیروگاه ها و صنایع انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست : از سال 97 تاکنون در تهران مازوت سوزی نداشته ایم

محیط زیست : از سال 97 تاکنون در تهران مازوت سوزی نداشته ایم