مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-27سياسي

حصر رسانه ای غرب علیه فلسطین شکستنی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نشست تبیینی از مدرسه تا مقاومت با حضور فواد ایزدی دانشیار دانشکده مطالعات جهان از تهران،حجت الاسلام مجتبی عرب مسئول بنیاد نهضت و منصور براتی تحلیلگر منطقه غرب آسیا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس البرزدر .

- مسئول بنیاد نهضت گفت: از دانشجو معلمان انتظار می رود که در زمینه شکستن حصر رسانه ای علیه فلسطین، تبیین و ارتباط گیری با دانشجویان جهان همت کنند و به تشکیل هسته های مقاومت مستضعفین در سراسر جهان که فرموده امام خمینی بوده،عمل نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، نشست تبیینی از مدرسه تا مقاومت با حضور فواد ایزدی دانشیار دانشکده مطالعات جهان از تهران،حجت الاسلام مجتبی عرب مسئول بنیاد نهضت و منصور براتی تحلیلگر منطقه غرب آسیا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان پردیس البرزدر سالن آمفی تئاتر پردیس نسیبیه تهران برگزار شد.

دکتر فواد ایزدی در این نشست با اشاره به موضوع روابط آمریکا و اسراییل و باج دهی آمریکا به اسراییل اظهار کرد: دلیل این باج دهی اشتراکات فرهنگی، نفوذ ثروت یهودی در دستگاه های آمریکایی و احتیاج آمریکا به حضور یک هم پیمان در منطقه است.

وی افزود: نابودی اسراییل را نه منحصر به حمله نظامی به آن، بلکه با تشویق شهروندان اسراییلی جهت ترک این سرزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حصر رسانه ای غرب علیه فلسطین شکستنی است

حصر رسانه ای غرب علیه فلسطین شکستنی است