مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 18:102023-10-31سياسي

مرطوب سازی دریاچه هامون در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مرطوب سازی دریاچه هامون در دستورکار دولت سیزدهم قرار دارد، گفت: مردم سیستان و بلوچستان نگران تامین آب آشامیدنی نباشند چرا که دولت به هیچ وجه اجازه نمی دهد مردم با سختی مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، علی سلاجقه روز سه شنبه در بازدید از تالاب بین المللی هامون اظهار داشت: با توجه به وضعیتی که مردم سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان های زابل، هامون، هیرمند، زهک و نیمروز دارند رییس جمهور بر بازدید و بررسی از نزدیک مسائل و مشکلات تاکید دارند تا میدانی این جلسات تشکیل و تدابیر در لحظه اندیشیده و اعتبارات نیز تامین شود.

وی افزود: خدا را شکرگزار هستم که در روزی به سیستان و بلوچستان منطقه سیستان سفر کرده که جزو روزهای حاد منطقه بود تا از نزدیک با سختی های مردم روبرو شویم، در این سفر که با همراهی هیات همراه که متشکل از معاونین وزرا و دستگاه که در بحث گرد و غبار کشور مسوولیت های اساسی و اصلی دارند شرایط از نزدیک بررسی و نتایج کارهایی که تاکنون در این منطقه انجام و یا انجام نشده و یا کوتاهی شده را حتما راستی آزمایی کرده اند.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: حضور در بین مردم منطقه سیستان آن هم در جمع مردم روستاهایی که دغدغه های خودشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرطوب سازی دریاچه هامون در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

مرطوب سازی دریاچه هامون در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد