مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-18اقتصادي

بهبود معیشت مردم مطالبه جامعه مدرسین از رییس مجلس


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از دغدغه های مهم مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و مجلس باید هرچه در توان دارد در این خصوص انجام دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شب گذشته در دیدار با محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: رشادت های بسیجیان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود بود و امروز هم که به ظاهر جنگی وجود ندارد، بسیج و بسیجیان در کنار مردم به خدمت گذاری مشغول هستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی عنوان داشت: حوادثی که امروز در غزه میگذرد، از کشتار کودکان گرفته تا بمباران بیمارستان ها و نسل کشی بی سابقه یا کم سابقه ای که در حال وقوع است را تسلیت عرض می کنم.

امام جمعه قم همچنین خطاب به رییس مجلس تصریح کرد: یکی از دغدغه های مجلس باید بهبود وضعیت معیشت مردم باشد و مجلس باید هرچه در توان دارد در این خصوص انجام دهد.

در ادامه جلسه، اعضای شورای عالی جامعه مدرسین به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها، ابهامات، سؤالات و مطالبات خود از مجلس شورای اسلامی پرداختند.

لزوم توجه به تورم ناشی از کسری بودجه در تدوین بودجه سال آینده، افزایش قیمت اجاره بها و مشکلات مردم برای تأمین مسکن، برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود معیشت مردم مطالبه جامعه مدرسین از رییس مجلس

بهبود معیشت مردم مطالبه جامعه مدرسین از رییس مجلس