مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-07دانش

افزایش 10 درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور


رییس دانشگاه پیام نور از افزایش 10 درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، ابراهیم تقی زاده رییس دانشگاه پیام نور در سومین اجلاس رؤسای استانی دانشگاه های پیام نور در سازمان مرکزی با تأکید بر استقبال و اعتماد مردمی از دانشگاه، گفت: به نسبت سال گذشته پذیرش و ثبت نام نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه رشدی 10 درصدی داشته است.

وی به فعالیت های فرهنگی دانشگاه نیز اشاره کرد و افزود: دانشگاه پیام نور در برخی استان ها متولی مسائل فرهنگی است و همچنین کمترین میزان شهریه را در بین دانشگاه های شهریه ای دارد.

رییس دانشگاه پیام نور ضمن تأکید بر توسعه رشته های کاربردی گفت: رشته های دانشگاه نه تنها متوقف نمی شود بلکه با تناسب عضو علمی و دانشجویی برخی از رشته ها نیز توسعه پیدا می کند.

تقی زاده همچنین به برنامه های درآمدزایی غیر شهریه ای نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت های هر استان، رؤسای استانی باید برای ایجاد درآمدهای غیرشهریه ای و آموزش های آزاد با جدیت بیشتری فعالیت کنند.

  رییس دانشگاه پیام نور افزود: مراکز و واحدها باید از ظرفیت انجمن های علمی و دانشجویی برای ایجاد نشاط و پویایی استفاده کنند تا احساس هویت دانشجویی بیشتر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 10 درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور

افزایش 10 درصدی پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی دانشگاه پیام نور