مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:502023-11-05سياسي

«یاریگران زندگی» به آذربایجان غربی رسید


مجمع خیرین یاریگران زندگی به استان آذربایجان غربی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار جامعه خبرگزاری فارس،اولین مجمع عمومی و انتخابات هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیّرین یاریگران زندگی آذربایجان غربی به میزبانی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سالن شهید حاج قاسم سلیمانی استانداری تشکیل شد.

این مراسم با حضور معاون سیاسی اجتماعی استاندار، مدیرکل دفتر توسعه مشارکت ها مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر و همچنین مدیرعامل مجمع یاریگران زندگی کشور و مشارکت جمعی  از مسئولین استان،خیّرین کارافرین و فعالین اجتماعی  برگزار شد.

در انتهای این مراسم یکی از اعضای هیات مدیره مجمع خیرین یاریگران زندگی استان آذربایجان غربی تقبل کرد برای 30 نفر از بهبودیافتگان اعتیاد در کارخانجات تولیدی خود اشتغال ایجاد کند.

  در ابتدای این مراسم  رامین موحدی، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان آذربایجان غربی با ارائه گزارشی از افق متعالی اهداف غایی نظام در امر مبارزه با مواد مخدر ابلاغی مقام معظم رهبری گفت: با توجه به مهمترین رویکرد دولت در مشارکت عمومی برای بهبود فرایندهای ارائه خدمات اجتماعی به آسیب دیدگان اجتماعی، خیّرین کارآفرین عالی ترین پایگاه در عرصه پیشگیری و درمان معتادین و صیانت بهبودیافتگان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«یاریگران زندگی» به آذربایجان غربی رسید

«یاریگران زندگی» به آذربایجان غربی رسید