مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:152023-11-05پزشكي

شیب ابتلا به سرطان در ایران صعودی نیست


ضمن مخالفت جدی با افزایش سرطان در ایران اذعان کرد: داروهای کشف شده تا حدی بیماری را کنترل کرده اما مشکل جدی ما در خصوص داروهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، اردشیر قوام زاده استاد ممتاز خون و سرطان بالغین بیمارستان شریعتی و مرکز تحقیقات هماتولوژی، آنکولوژی و پیوند سلولهای بنیادی پژوهشکده هماتولوژی و آنکولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران در برنامه صبح و گفتگو از رادیو گفت و گو در مورد افزایش مبتلایان به سرطان اظهار کرد: افزایش شیب ابتلا به بسیاری از سرطانها قابل قبول نیست چرا که بسیاری از سرطانها توسط داروهای شناخته شده و پیوندها و سلول درمانی درمان شده و از این حیث سیر نزولی یافته است.

با افزایش جمعیت تعداد مبتلایان نیز نسبت به آن افزایش می یابد.

وی ضمن مخالفت جدی با افزایش سرطان در ایران بیان کرد: داروهای کشف شده تا حدی بیماری را کنترل کرده اما مشکل جدی ما در خصوص داروهاست.

مردم باید سعی کنند از خوراکی ها و امکانات طبیعی استفاده کنند و وزارت جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت باید استفاده از مواد شیمیایی برای مواد خوراکی را کنترل نمایند.

قوام زاده ضمن قدر دانی از شرکتهای دارویی کشور برای تهیه بسیاری از داروها خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت نیز نسبت با واردات برخی داروها موافقت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیب ابتلا به سرطان در ایران صعودی نیست

شیب ابتلا به سرطان در ایران صعودی نیست