مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 19:352023-11-05فرهنگي

درخواست خبرنگاران برای اعزام به عراق و لبنان فراتر از انتظار بوده است


معاون مطبوعاتی با اشاره به اعزام خبرنگاران و فعالان رسانه به عراق و لبنان گفت: شمار درخواست های رسیده از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه ای مرکز و استان های کشور برای اعزام به مناطق درگیر به ویژه غزه فراتر از انتظار بوده و این نشان از درک و همت بالای همکاران .

- معاون مطبوعاتی با اشاره به اعزام خبرنگاران و فعالان رسانه به عراق و لبنان گفت: شمار درخواست های رسیده از سوی خبرنگاران و فعالان رسانه ای مرکز و استان های کشور برای اعزام به مناطق درگیر به ویژه غزه فراتر از انتظار بوده و این نشان از درک و همت بالای همکاران رسانه ای از شرایط کنونی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرشاد مهدی پور ضمن قدردانی از همراهی دستگاه های ذی ربط به اعزام شماری از خبرنگاران و مدیران رسانه های کشور به کشورهای عراق و لبنان گفت: تعدادی از خبرنگاران و مستندسازان برای حضور میدانی با کشتی حامل کمک های امدادی هلال احمر به منطقه اعزام خواهند شد.

او با اشاره به اعزام سه تیم رسانه ای طی دو هفته گذشته به کشورهای منطقه بیان کرد: دو تیم رسانه ای متشکل از جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه ای و فضای مجازی برای پوشش پویش مردم عراق در مرز اردن به این کشور اعزام شدند و تیم دوم نیز هم اکنون در عر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست خبرنگاران برای اعزام به عراق و لبنان فراتر از انتظار بوده است

درخواست خبرنگاران برای اعزام به عراق و لبنان فراتر از انتظار بوده است