مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-24سياسي

بانوان خودباوری را در خود تقویت کنند


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نظرات و همفکری با بانوان بدون شک در تصمیم گیری ها اثرگذار خواهد بود.

- ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: نظرات و همفکری با بانوان بدون شک در تصمیم گیری ها اثرگذار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز دوم آبان ماه، محمدرضا جان نثاری در نشست با بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان، ضمن تسلیت شهادت مردم مظلوم غزه و محکوم کردن ظلم های روا شده از سوی صهیونیستِ جنایتکار به مردم غزه، اظهار کرد: تفکر صهیونیسم خاص یهودیان نیست و تفکر صهیونیستی در تفکرات و آیین های مختلف نیز وجود دارد.

وی رژیم صهیونسیتی را به غده سرطانی تشبیه کرد و افزود: اسراییل حکم پاسبان آمریکا را در منطقه به عهده دارد، سیاست آمریکا را صهیونیسم اداره می کند و صهیونیسم حاکم بر آمریکا، اسراییل را اداره می کند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: اسراییل چهار مؤلفه قدرت (حمایت همه جانبه آمریکا که این حمایت شامل حمایت مالی، تسلیحاتی، دیپلماتیک و .

و تفکرات صهیونیستی می شود، ارتش قوی و بزرگنمایی در نشان دادن این قدرت، سیستم اطلاعاتی بسیار قوی و بزرگنمایی در نشان دادن این سیستم و ارعاب، تهدید و وحشی گری) را برای خود انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان خودباوری را در خود تقویت کنند

بانوان خودباوری را در خود تقویت کنند