مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-19سياسي

امین زاده: باید بر روی نقاط مشترک ملت ها کار کنیم


معاون امور بین الملل دانشگاه تهران به مشابهت ملت ها اشاره کرد و گفت: با رعایت آموزه های دینی و فطرت های مشابهی که ملت ها دارند، باید بر روی نقاط مشترک ملت ها کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، همواره تصور بر این است که تبعیض در حوزه های اقتصادی و فرهنگی است و کمتر از تبعیض در حوزه علمی صحبت می شود، ولی از آنجایی که در جریان جهانی و گردش بین المللی علم هر نوع تبعیض و آپارتایدی منتهی به تنش و خشم ملت ها می شود، آپارتاید علمی نیز می تواند در ملت ها ایجاد خشم کند، جهان توسعه یافته برای آنکه بیشتر از این، صلح و امنیت جهانی را بر هم نزند، از این تبعیض نژادی دست بردارد.

 الهام امین زاده معاون امور بین الملل دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: کشور ها از دولت ها و ملت ها تشکیل شده اند و ملت ها با رعایت آموزه های دینی و فطرت های مشابهی که دارند، از دوستی و صلح لذت می برند و از جنگ، دورویی و تبعیض رنج می برند و باید بر نقاط مشترک ملت ها کار کنیم و این کاری است، که نها دهای غیرمردمی توانایی کمک را دارند.

معاون امور بین الملل دانشگاه تهران ادامه داد: دیپلماسی رسمی کشور یک ظرفیتی دارد و ما باید از انواع دیپلماسی های علمی، پارلمانی، حقوقی، گردشگری و بهداشت استفاده کنیم و NGO ها و ملت ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امین زاده: باید بر روی نقاط مشترک ملت ها کار کنیم

امین زاده: باید بر روی نقاط مشترک ملت ها کار کنیم