مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 12:402023-11-14سياسي

مجلس منابع یارانه های نقدی را به وزارت نفت بخشید/ قیمت بنزین تغییر می کند؟


در پنجاهمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه مجلس شورای اسلامی رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در موردلایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار گرفت.

- ، امروز پنجاهمین جلسه بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون اجتماعی در موردلایحه دوفوریتی تشکیل وزارت بازرگانی و برنامه هفتم توسعه در دستور کار قرار گرفت.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق پنج تبصره به ماده (2) قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مؤدیان (اعاده شده از شورای نگهبان) و ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه تجارت (اعاده شده از شورای نگهبان ) از دیگر برنامه های امروز صحن علنی خواهد بود.

در جریان بررسی جزییات لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان با بند (د) ماده 99 اصلاحی لایحه و بند (پ) ماده 102 لایحه موافقت کردند.

بر اساس بند (د) ماده 99 اصلاحی لایحه دستگاه های اجرایی مکلفند با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و استفاده از ظرفیت های صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر ظرفیت های قانونی، اقدامات لازم برای داخلی سازی حداقل هر سال 10 درصد از کالاها و خدمات راهبردی را به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس منابع یارانه های نقدی را به وزارت نفت بخشید/ قیمت بنزین تغییر می کند؟

مجلس منابع یارانه های نقدی را به وزارت نفت بخشید/ قیمت بنزین تغییر می کند؟