مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 09:502023-10-28اقتصادي

فضای ورزشی دانش آموزی آذربایجان غربی به 140 هزار مترمربع رسید


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای ورزش دانش آموزی استان با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم در یک سال گذشته از 13 به 18 سانتی متر مربع رسیده که هرچند همچنان با میانگین کشوری فاصله داریم ولی رشد ایجاد شده مناسب بوده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: سرانه فضای ورزش دانش آموزی استان با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی دولت سیزدهم در یک سال گذشته از 13 به 18 سانتی متر مربع رسیده که هرچند همچنان با میانگین کشوری فاصله داریم ولی رشد ایجاد شده مناسب بوده است.

نادر اسدی افزود: فضای ورزشی دانش آموزی استان، 87 هزار متر مربع بود که در دولت سیزدهم، 54 هزار مترمربع افزایش یافته و در حال حاضر به بیش از 140 هزار مترمربع رسیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل با اشاره به منابع اعتباری طرح های اجرایی برای ارتقای سرانه ورزشی دانش آموزی استان گفت: این طرحها در قالب طرح شهید سلیمانی احداث شده است و هزینه انجام شده برای این طرحها مشارکتی بوده و 40 درصد آن از طرف آموزش و پرورش و بقیه از طرف خیّران و نهادهای انقلابی دیگر تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای ورزشی دانش آموزی آذربایجان غربی به 140 هزار مترمربع رسید

فضای ورزشی دانش آموزی آذربایجان غربی به 140 هزار مترمربع رسید