مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:352023-10-30سياسي

جشنواره کتاب خوانی ویژه عشایر استان اردبیل برگزار می شود


مدیر کل کتابخانه عمومی استان اردبیل گفت: با هدف ترغیب و بهره مندی مردم عشایر استان از امکانات فرهنگی جشنواره کتاب خوانی ویژه عشایر در استان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده عصر امروز در نشست با مدیرکل اداره امور عشایر استان اردبیل، از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره کتاب خوانی ویژه عشایر استان خبر داد و اظهار کرد: کتابخانه های عمومی استان اردبیل خود را ملزم به ارائه امکانات و خدمات فرهنگی به تمام اقشار جامعه علی الخصوص مناطق محروم و کم برخوردار می داند و در این بین توجه به گستردگی جمعیت عشایر استان و تامین این امکانات برای این قشر اهمیت بسزایی است.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترغیب عشایر استان برای بهره مندی و استفاده بیشتر از امکانات فرهنگی استان و همچنین غنی سازی اوقات فراغت مردم عشایر اردبیل  در قالب برنامه های متعدد از جمله اجرای مسابقات کتابخوانی، مسابقات طراحی و نقاشی با موضوع کتاب و کتابخوانی ویژه کودکان و مسابقات معرفی کتاب برنامه ریزی شده است.

امکانات مورد نیاز برای جشنواره کتاب خوانی عشایر مهیا می شود در بخش دیگری از این نشست، حاتم طهماس پور مدیرکل امور عشایر استان با استقبال از برگزاری جشنواره کتابخوانی ویژه عشایر گفت: تامین امکانات مورد نیاز عشایر از جمله اهداف ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره کتاب خوانی ویژه عشایر استان اردبیل برگزار می شود

جشنواره کتاب خوانی ویژه عشایر استان اردبیل برگزار می شود