مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-07سياسي

اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه کارگروه استانی ماده 23 قانون الحاق با موضوع بررسی طرح ها و پروژه های جدید دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: - رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اولویت این دولت تکمیل طرح های نیمه تمام است و هیچ پروژه جدیدی آغاز نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، جهانگیر شاهینی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد در اولین جلسه کارگروه استانی ماده 23 قانون الحاق با موضوع بررسی طرح ها و پروژه های جدید دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصویب پروژه های جدید منوط به کامل بودن مدارک و مستندات ارسالی دستگاه های اجرای است.

شاهینی افزود: اولویت این دولت، تکمیل پروژه های نیمه تمام است، تا بدین وسیله این پروژه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: تقریباً هیچ پروژه جدیدی در استان آغاز نمی شود تا پروژه های نیمه تمام که بیش از یک هزار مورد هستند تکمیل شود و به هیچ عنوان به پروژه های راکد اعتبار تخصیص داده نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد است

اولویت دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد است