مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-15بين الملل

واکنش تند نتانیاهو به اظهارات اردوغان درباره «تروریسم دولتی» صهیونیستی


نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که کابینه نتانیاهو را کابینه ای تروریستی خواند، واکنش نشان داد و گفت که «اردوغان باید آخرین نفری باشد که درباره حقوق بشر سخن می گوید».

- واکنش تند نتانیاهو به اظهارات اردوغان درباره تروریسم دولتی صهیونیستی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه که کابینه نتانیاهو را کابینه ای تروریستی خواند، واکنش نشان داد و گفت که اردوغان باید آخرین نفری باشد که درباره حقوق بشر سخن می گوید .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به اظهارات رییس جمهور ترکیه درباره تروریست بودن کابینه نتانیاهو، رجب طیب اردوغان را به بمباران روستاهای ترکیه متهم کرد که و گفت: فردی که چنین کاری را انجام می دهد باید آخرین نفری باشد که از دم از حقوق بشر می زند و به ما درس های اخلاقی می دهد .

وی همچنین رییس جمهور ترکیه را به حمایت از تروریست ها متهم کرد و مدعی شد: اردوغان یکی از کسانی است که از تروریسم حمایت می کند، اما اسراییل را به دولت تروریستی می خواند، این در حالی است که رییس جمور ترکیه از حماس حمایت می کند.

از اردوغان که خود روستاهای ترکیه را منفجر می کند، پند و نصیحت قبول نمی کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تند نتانیاهو به اظهارات اردوغان درباره «تروریسم دولتی» صهیونیستی

واکنش تند نتانیاهو به اظهارات اردوغان درباره «تروریسم دولتی» صهیونیستی