مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-02سياسي

دشمن با سیاه نمایی به دنبال بدبین کردن جوانان است


نباید اجازه داد دروغ پردازی های رسانه ای دشمنان ولو در ظاهر جذاب و هنرمندانه، جای حقیقت را بگیرد و با سیاه نمایی های شیطنت آمیز تخم بدبینی و ناامیدی در دل جامعه و خصوصا نسل جوان کاشته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در گفت وگویی انتخابات اسفندماه را صحنه ای شکوهمند برای تحکیم انسجام ملت ایران و جلوه نمایش اتحاد و یکپارچگی دانست و افزود: طلیعه ای که از مقدمات این رویداد ملی در حال مشاهده است، نویدبخش صحنه ای باشکوه و با عظمت است.

وزیر کشور با بیان اینکه مجریان امر انتخابات همه تلاش خود را در برگزاری امن و توأم با سلامت انتخابات به کار خواهند بست ، تاکید کرد: حضور دیدگاه ها و سلایق مختلف، زمینه ساز رقابت جدی خواهد بود که با مشارکت و حضور پرشور مردم تکمیل می شود.

وحیدی درباره جنایات اخیر رژیم اشغالگر قدس در غزه و بی تحرکی دولت های غربی به ویژه آمریکایی ها با هدف حمایت از تل آویو، گفت: روسیاهی و رسوایی جهان غرب و سردمدارانش در رابطه حمایت ننگین و سکوت شرم آوری که در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در غزه داشته اند، تاریخی است و وجدان بیدار و آگاه جامعه بشری این روزهای ننگ آور برای سران دروغگوی کشورهای غربی را فراموش نخواهد کرد و چهره زشت و کریه مدعیان دروغین حقوق بشر تا ابد در اذهان باقی خواهد ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با سیاه نمایی به دنبال بدبین کردن جوانان است

دشمن با سیاه نمایی به دنبال بدبین کردن جوانان است