مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-30سياسي

بصیرت افزایی نیاز اصلی نسل آینده ساز کشور


مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان باید تلاش کنند بصیرت خود را در مسائل گوناگون افزایش دهند تا دشمنان نتوانند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: دانش آموزان باید تلاش کنند بصیرت خود را در مسائل گوناگون افزایش دهند تا دشمنان نتوانند جای شهید و جلاد را عوض کنند.

علی اسماعیلی ظهر امروز (8 آبان ماه) در مراسم بزرگداشت مقام شهدای دانش آموز دفاع مقدس که به میزبانی مدرسه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به شهادت بسیجیانی چون آرمان علی وردی و شهید عجمیان در اغتشاشات سال گذشته، اظهار کرد: شهادت این دو بسیجی والامقام نشان داد که مسیر شهادت و حفاظت از نظام مقدس انقلاب اسلامی همچنان باز است.

وی با اشاره به اینکه 3535 شهید زنجان گلدسته راهنمایی کننده جمعیت استان در مسیر شهادت و ولایت هستند، توضیح داد: دانش آموزان کشور ما همواره و با حضور در صحنه های مختلف نشان داده اند که پشتیبان ولی فقیه و انقلاب هستند.

اسماعیلی با توضیح اینکه اگر امروز در جهان صدای حقی برپاست یقیناً متاثر از اندیشه های امام راحل و انقلاب اسلامی است، ادامه داد: در تداوم مسیر شهدا و شناخت فرهنگ شهید و شهادت یادواره های متعددی از شهدا در طول سال تحصیلی در نقاط مختلف و به ویژه در مدارس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت افزایی نیاز اصلی نسل آینده ساز کشور

بصیرت افزایی نیاز اصلی نسل آینده ساز کشور