مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 16:352023-11-10سياسي

ارتقای شاخص های محیط زیست در شهر سیدان مرودشت


در نشستی موضوع فاضلاب، مدیریت پسماند، تعیین تکیلف سگ های بلاصاحب بخش سیدان شهرستان مرودشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص ارتقای شاخص محیط زیستی این شهر اتخاذ شد.

- ایسنا/فارس در نشستی موضوع فاضلاب، مدیریت پسماند، تعیین تکیلف سگ های بلاصاحب بخش سیدان شهرستان مرودشت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در خصوص ارتقای شاخص محیط زیستی این شهر اتخاذ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در نشستی که با حضور کارشناس حوزه منابع طبیعی و محیط زیست شهرستان سیدان، مشاور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت و شهردار این شهرستان در محل شهرداری سیدان برگزار شد، موضوع فاضلاب بخش سیدان، مدیریت پسماند بخش، تعیین تکلیف سگ های بلا صاحب در بخش سیدان با توجه به بازدید به عمل آمده از فاضلاب مورد ارزیابی و تصمیم گیری قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مرودشت در این نشست با تقدیر از پیگیری و مساعدت نماینده مرودشت در مجلس شورای اسلامی برای ارتقای شاخص های محیط زیست در شهرستان گفت: امید است با هم اندیشی و استفاده از ظرفیت تمام ادارات مربوطه پیشنهادهای اجرایی کوتاه مدت و بلند مدت مطرح و به مرحله اجرا در آید تا این موضوع مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای شاخص های محیط زیست در شهر سیدان مرودشت

ارتقای شاخص های محیط زیست در شهر سیدان مرودشت