مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 17:452023-10-26سياسي

لزوم پرهیز از مصلحت سنجی های شخصی در برگزاری انتخابات


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در برگزاری انتخابات باید قانون معیار بوده و از برخوردهای سلیقه ای و مصلحت سنجی های شخصی پرهیز شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی در چهارمین جلسه ستاد انتخابات استان اظهار کرد: نظام ما جمهوری اسلامی است که نشأت گرفته از تاکید امام خمینی(ره) بر این واژه دوگانه در ابتدای انقلاب بود.

امام جمعه زاهدان افزود: استفاده از این واژه ها نشان دهنده نگاه ژرف امام خمینی(ره) به عنوان فردی است که یک عمر تلاش علمی و اسلام شناسی داشته و به عنوان یک فقیه با رژیم طاغوت در مبارزه بوده و بر اساس یک حکمت بر جمهوریت و اسلامیت تاکید داشته است.

آیت الله محامی بیان داشت: از حیث مفهوم شناسی، واژه جمهوری اسلامی دارای دو رکن جمهوریت و اسلامیت است البته تلاش دشمن این بوده تا به این ارکان صدمه بزند.

وی ادامه داد: دشمن همواره در تلاش بوده تا به جمهوریت و پایگاه مردمی نظام ضربه وارد کند که نمونه آن فتنه هایی است که در طول سال ها رخ داده و هجمه همه جانبه دشمن و بوق های استکباری هم به کمک آن ها آمده اند تا به رابطه بین امام و امت، مردم و نظام خدشه وارد و پایگاه مردمی نظام را متزلزل کنند تا جمهوریت نظام صدمه ببیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم پرهیز از مصلحت سنجی های شخصی در برگزاری انتخابات

لزوم پرهیز از مصلحت سنجی های شخصی در برگزاری انتخابات