مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-20سياسي

افتتاح بیمارستان اکباتان منتظر نصب دستگاه تصویربرداری


فرماندار همدان با بیان اینکه بیمارستان اکباتان با 28 هزار مترمربع در 9 طبقه با 270 تختخواب و 7 اتاق عمل مجهز آماده افتتاح است گفت: در حال حاضر فقط منتظر نصب دستگاه تصویربرداری هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان مسلم مخفی بعد از ظهر امروز در دوازدهمین مجمع بسیجیان با بیان اینکه کشور همواره به فرهنگ بسیجی نیاز دارد افزود: در عرصه مدیریت باید روحیه بسیجی را با شاخصه اخلاص، مردمداری، ایثار و حرکت عالمانه پیش ببریم تا راه سعادت و پیشرفت کشور سریع تر طی شود.

وی با بیان اینکه دولت مردمی با روحیه بسیجی بسیاری از فعالیت ها را در کشور محقق می کند گفت: باید سرمایه اجتماعی را در جامعه افزایش دهیم که در این راستا طرح مسجد، محور خدمت را راه اندازی کردیم.

فرماندار همدان ادامه داد: در این طرح هر هفته در یک مسجد روستایی و شهری حضور می یابیم و با همراهی معتمد محل، امام جمعه و بسیجیان مشکلات را احصاء می کنیم و سه روز بعد در فرمانداری کارگروهی تشکیل می دهیم که معتمدین با مدیران کارگروه تشکیل و طی زمان بندی مشکل حل می شود.

وی با بیان اینکه بالغ بر 50 روستای شهرستان مشکل کم آبی مطلق دارند که اگر بسیجیان به کمک ما نمی آمدند این روستاها خالی از سکنه می شدند عنوان کرد: ما اعتبارات را به سمت محرومیت زدایی سوق داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیمارستان اکباتان منتظر نصب دستگاه تصویربرداری

افتتاح بیمارستان اکباتان منتظر نصب دستگاه تصویربرداری