مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-13اقتصادي

20 هزار کارگر ساختمانی کرمانشاه می توانند در طرح نهضت مسکن به کار گرفته شوند


رییس تعاونی تامین نیاز صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی و فصلی کرمانشاه خواستار استفاده از ظرفیت کارگران بومی استان در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس تعاونی تامین نیاز صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی و فصلی کرمانشاه خواستار استفاده از ظرفیت کارگران بومی استان در اجرای پروژه های طرح نهضت ملی مسکن شد.

اسعد صالحی در گفت و گو با ایسنا، از ظرفیت طرح بزرگ نهضت ملی مسکن و میزان ساخت و ساز فراوانی که ایجاد می کند یاد کرد و گفت: لازم است در اجرای این طرح از ظرفیت کارگران ساختمانی بومی کرمانشاه استفاده شود.

وی تعداد کنونی کارگران ساختمانی واقعی و ماهر کرمانشاه را نزدیک به 20 هزار نفر عنوان کرد که در رشته های مختلف فعالیت دارند و یادآور شد: این کارگران ساختمانی از کارگران ساده تا استادکاران ماهر را شامل می شوند که می توانند اجرای بخش های مختلفی از این پروژه ها را بر عهده بگیرند.

رییس تعاونی تامین نیاز صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی و فصلی کرمانشاه با اشاره به اینکه مقرر شده در قالب طرح نهضت ملی مسکن 120 هزار وحد مسکونی در کرمانشاه ساخته شود، گفت: در شرایط عادی به ازاء هر 100 متر ساخت و ساز واحد مسکونی به طور متوسط 27 کارگر مشغول کار می شوند و اگر متراژ متوسط هر واحد مسکن ملی را 70 تا 80 متر در نظر بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 هزار کارگر ساختمانی کرمانشاه می توانند در طرح نهضت مسکن به کار گرفته شوند

20 هزار کارگر ساختمانی کرمانشاه می توانند در طرح نهضت مسکن به کار گرفته شوند