مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 17:002023-11-21حوادث

قتل مسلحانه خواهرزاده در میدان پارسه شیراز


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: ظهر روز گذشته بیست و نهم آبانماه یک فقره تیراندازی منجر به قتل در میدان پارسه شیراز به پلیس گزارش و سریعا ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: ظهر روز گذشته بیست و نهم آبانماه یک فقره تیراندازی منجر به قتل در میدان پارسه شیراز به پلیس گزارش و سریعا ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: مردی 60 ساله که خواهرزاده خود را در میدان پارسه شیراز با سلاح گرم به قتل رسانده بود شناسایی و به زودی دستگیر و تحویل مرجع قضایی خواهد شد.

سرهنگ حمید افرامن روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: ظهر روز گذشته بیست و نهم آبانماه یک فقره تیراندازی منجر به قتل در میدان پارسه شیراز به پلیس گزارش و سریعا ماموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی های اولیه مطلع شدند فردی 38 ساله با سواری رانا در حال تردد بوده که شخصی با سواری 206 به سمت وی تیراندازی و سریعا متواری می شود.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با بیان اینکه فرد مضروب به دلیل شدت جراحات وارده به قتل می رسید، گفت: قاتل که دایی مقتول بوده شناسایی و به زودی دستگیر و تحویل مرجع قضایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل مسلحانه خواهرزاده در میدان پارسه شیراز

قتل مسلحانه خواهرزاده در میدان پارسه شیراز