مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 22:102023-11-07بين الملل

بیش از 400 آمریکایی غزه را ترک کرده اند


ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گفت که این وزارتخانه به بیش از 400 شهروند آمریکایی و سایر افراد واجد شرایط برای خروج از غزه کمک کرده است.

- نیویورک – ایرنا- معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد بیش از 400 آمریکایی تاکنون نوار غزه را ترک کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از نیویورک، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی گفت که این وزارتخانه به بیش از 400 شهروند آمریکایی و سایر افراد واجد شرایط برای خروج از غزه کمک کرده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا هفته گذشته گفت که تقریباً 400 شهروند آمریکایی و اعضای خانواده آنها که به یک هزار نفر می رسند در غزه گرفتار شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد: حدود 5 هزار نفر روز دوشنبه در یک فرصت 4 ساعته با پای پیاده به جنوب غزه گریختند.

اوچا اعلام کرد: ارتش اسراییل از ساکنان غزه و استان های شمالی غزه خواسته است به سمت جنوب حرکت کنند و مدعی شده بین ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر یک گذرگاه امن وجود دارد.

در این بیانیه آمده است: از آنجایی که جاده های منتهی به جنوب غزه به شدت آسیب دیده اند فقط با پای پیاده قابل امکان جابجایی افراد وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 400 آمریکایی غزه را ترک کرده اند

بیش از 400 آمریکایی غزه را ترک کرده اند