مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 00:002023-10-23اقتصادي

استان اردبیل جایگاه اول کشور در برنامه اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن را کسب کرد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در ارزیابی عملکرد شش ماهه سالجاری اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، استان اردبیل توانست به عنوان استان پیشتاز رتبه اول کشور را به دست آورد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در ارزیابی عملکرد شش ماهه سالجاری اجرای طرح نهضت ملی مسکن از سوی سازمان ملی زمین و مسکن، استان اردبیل توانست به عنوان استان پیشتاز رتبه اول کشور را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در دولت سیزدهم و با همت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تأمین زمین رایگان عملیات احداث واحدهای مسکونی متعدد در مناطق شهری فرصتی را فراهم کرده تا افراد فاقد مسکن بتوانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سرپناهی مناسب بهره مند شوند.

وی با تبریک موفقیت اخیر به همکاران و تلاشگران عرصه تولید مسکن تصریح کرد: بیش از 2 سال است که در این حوزه تلاش می کنیم و با حمایت های همه جانبه استاندار اردبیل، معاونان و دیگر مسئولان استان سعی کردیم تا زمینی مرغوب و مناسب تهیه و رایگان در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان اردبیل جایگاه اول کشور در برنامه اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن را کسب کرد

استان اردبیل جایگاه اول کشور در برنامه اجرایی پروژه های نهضت ملی مسکن را کسب کرد