مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:402023-10-23سياسي

آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خط مقدم مقابله با بی سوادی


  معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خط مقدم مقابله با بی سوادی قرار دارند.

- ایسنا/زنجان   معاون سواد آموزی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خط مقدم مقابله با بی سوادی قرار دارند.

علی حیاتی ظهر امروز (یکم آبان ماه) در کارگاه توانمندسازی آموزش دهندگان فعال سوادآموزی مناطق ابهر و خرم دره که در محل سالن امام علی (ع) آموزش وپرورش این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه زنجان رتبه اول ارزیابی ها در حوزه نهضت سوادآموزی در کشور را در سال 1401 کسب کرد، اظهار کرد: قطعاً این موفقیت در سایه همکاری آموزش دهندگان و تلاش های آنها محقق شده است.

وی با بیان اینکه چشم انداز ما رسیدن به استان سفید و عاری از بی سوادی در گام اول رسالت نهضت سوادآموزی تا پایان سال 1404 است، تصریح کرد: فرصت خدمت در اداره سوادآموزی با هیچ یک از سایر تجارب خدمتی در بخش های دیگر آموزش وپرورش قابل مقایسه نیست و خدمت در این حوزه هم به جهت قداست آن و هم به جهت تاثیرگذاری در رشد و توسعه کشور بسیار سخت ولی با ارزش است.

این مسئول با توضیح اینکه در برهه فعلی هم شناسایی و جذب افراد نیازمند به آموزش سخت است، هم آموزش و به نتیجه رسیدن در ارزشیابی، ادامه داد: با این وجود آموزش دهندگان با روح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خط مقدم مقابله با بی سوادی

آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در خط مقدم مقابله با بی سوادی