مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 09:552023-11-06اقتصادي

بهسازی جاده های استراتژیک گلستان/ افزایش 56 درصدی جابجایی مسافر


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه عملیات آسفالت جاده ها و معابر عمومی استان در دستور کار قرار دارد، افزود: طی چند روز گذشته شاهد تسریع در اجرای عملیات آسفالت در اقصی نقاط استان هستیم.

- ایسنا/گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه عملیات آسفالت جاده ها و معابر عمومی استان در دستور کار قرار دارد، افزود: طی چند روز گذشته شاهد تسریع در اجرای عملیات آسفالت در اقصی نقاط استان هستیم.

عادل مصدقی صبح دوشنبه 15 آبان 1402 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری های به عمل آمده، اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت جاده های مواصلاتی استان گلستان در دستور کار قرار گرفته که با سرعت مضاعف در حال انجام است.

وی با بیان اینکه آسفالت محور کردکوی به درازنو - رادکان - چمن ساور و سایر روستاهای کوهپایه ای این شهرستان یکی از مهمترین پروژه های در دست اجرا بود که بخش از آن محقق شد، ادامه داد: طی سالیان گذشته 23 کیلومتر از محور مذکور تخریب شده بود و به روکش و بهسازی نیاز داشت که عملیات آسفالت 16 کیلومتر از مسیر فوق آغاز و با تلاش های مستمر 12 کیلومتر بهسازی، لکه گیری و آسفالت آن تکمیل شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با تأکید بر اینکه این میزان مسیر آسفالت شده از شهر کردکوی تا درازنو در محدوده پارک جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی جاده های استراتژیک گلستان/ افزایش 56 درصدی جابجایی مسافر

بهسازی جاده های استراتژیک گلستان/ افزایش 56 درصدی جابجایی مسافر