مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-01اقتصادي

اجرای 11 مورد قلع و قمع تفکیک زمین های کشاورزی در روستای لامیزده محمودآباد


مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه حکم قضایی تبصره 2 ماده 10 در بخش مرکزی محمودآباد انجام شد، گفت: این حکم شامل 11 مورد قلع و قمع، تفکیک و دیوارکشی در روستای لامیزده بوده است.

- ایسنا/مازندران مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد با بیان اینکه حکم قضایی تبصره 2 ماده 10 در بخش مرکزی محمودآباد انجام شد، گفت: این حکم شامل 11 مورد قلع و قمع، تفکیک و دیوارکشی در روستای لامیزده بوده است.

محمد هادی زاده با اشاره به دستور دادستان، همکاری نیروی انتظامی و یگان 131 مدیریت جهاد کشاورزی محمودآباد در جهت صیانت از اراضی ملی و کشاورزی، اظهار کرد: 11 مورد قلع و قمع تفکیک و دیوارکشی در جهت تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها اجرا شد.

وی با اعلام اینکه این احکام در روستای لامیزده از توابع بخش مرکزی شهرستان محمودآباد انجام شده است، تصریح کرد: هرگونه فعالیت مغایر با عملیات کشاورزی، زراعی و باغی در قالب ایجاد بنا و سایر اقدامات به تشخیص جهاد کشاورزی تغییر کاربری است.

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خاطرنشان کرد: مساحت 4800 متر مربع از اراضی کشاورزی روستای لامیزده در این اقدام قلع و قمع شد.

این مسئول هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز را تخلف برشمرد و تصریح کرد: این تخلفات از طریق سامانه 131 رصد می شود و مجازات ساخت غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 11 مورد قلع و قمع تفکیک زمین های کشاورزی در روستای لامیزده محمودآباد

اجرای 11 مورد قلع و قمع تفکیک زمین های کشاورزی در روستای لامیزده محمودآباد