مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:102023-10-30سياسي

انتصاب رییس و دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول جهاد دانشگاهی


در احکامی جداگانه از سوی رییس جهاد دانشگاهی، رییس و دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول و دبیر شورای سیاستگذاری برنامه تحول این نهاد منصوب شدند.

- در احکامی جداگانه از سوی رییس جهاد دانشگاهی، رییس و دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول و دبیر شورای سیاستگذاری برنامه تحول این نهاد منصوب شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاد دانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس را به عنوان رییس شورای راهبری و نظارت برنامه تحول و سیدرضا طباطبایی سرپرست دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی این معاونت را به عنوان دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در حکم رییس شورای راهبری و نظارت برنامه تحول آمده است: ضمن آرزوی موفقیت در تمامی عرصه های خدمت، اهتمام و توجه ویژه جنابعالی برای دستیابی به برنامه های شایسته و راهبردی جهت توسعه جایگاه و شأن این نهاد انقلابی را خواستارم.

شرح وظایف شورای راهبری و نظارت به شرح زیر مورد تأکید است: - تعیین اهداف، استراتژی ها، سیاست ها و فعالیت های طرح تحول - تعریف نقش و مسئولیت های اعضای شورا و تیم اجرای طرح - کمک به حل مشکلات و رفع موانع حین اجرای طرح تحول - بررسی و تأیید گزارشات پیشرفت، تغییرات و اصلاحات طرح تحول - بررسی و تأیید فعالیت ها، روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب رییس و دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول جهاد دانشگاهی

انتصاب رییس و دبیر شورای راهبری و نظارت برنامه تحول جهاد دانشگاهی