مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:202023-10-31اجتماعي

خروج صنایع ریخته گری از شهرهای استان اصفهان معطل اجراست


مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: تصمیم خروج ریخته گری ها از محدوده بعضی از شهرستان ها از جمله نجف آباد و خمینی شهر 15 سال پیش اتخاذ شده و معطل اجراست.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان گفت: تصمیم خروج ریخته گری ها از محدوده بعضی از شهرستان ها از جمله نجف آباد و خمینی شهر 15 سال پیش اتخاذ شده و معطل اجراست.

احمدرضا لاهیجان زاده در گفت وگو با ایسنا به چالش های زیست محیطی ریخته گری ها و معادن اشاره و اظهار کرد: ریخته گری های آلاینده باید از حریم شهر دور و فرآیندهای کاری آن ها نیز اصلاح شود که در شهرستان هایی مانند خمینی شهر و نجف آباد نگرانی و چالش هایی داریم که 15 سال پیش تصمیم برای خروج این واحدهای صنعتی از شهر گرفته شده، اما تاکنون اجرایی نشده است.

وی به فعالیت غیرمجاز 50 کوره آجرسازی در اصفهان نیز اشاره کرد و افزود: وضعیت این مراکز در شورا و کمسیون های تخصصی بررسی شده و در حال حاضر گاز و برق آن ها قطع شده تا فعالیت آن ها ساماندهی شود.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان، یادآور شد: همین مسائل آلودگی و نگرانی های زیست محیطی را افزایش می دهد و زندگی سالم را تحت تأثیر قرار داده است.

به گفته وی 800 معدن فعال در استان اصفهان فارغ از موضوعات قانونی و حقوقی، دارای آلایندگی هستند که فرآیندهای قانونی برای ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج صنایع ریخته گری از شهرهای استان اصفهان معطل اجراست

خروج صنایع ریخته گری از شهرهای استان اصفهان معطل اجراست