مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:302023-10-30اجتماعي

افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان به 30 هزار نفر


معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در 10 سال گذشته کمتر از پنج یا 6 هزار نفر و در سال های اخیر حدود 20 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند که مسلم در چنین شرایطی باید در آغاز سال تحصیلی با کمبود نیروی انسانی مواجه باشیم و مجبور شویم .

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: در 10 سال گذشته کمتر از پنج یا 6 هزار نفر و در سال های اخیر حدود 20 هزار نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان جذب شدند که مسلم در چنین شرایطی باید در آغاز سال تحصیلی با کمبود نیروی انسانی مواجه باشیم و مجبور شویم آزمون امور استخدامی برگزار کنیم.

علی اصغرباقرزاده، امروز دوشنبه 8 آبان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه در سال های گذشته در حوزه نیروی انسانی از نظر کمیت و کیفیت غفلت شده است، گفت: در حوزه دانش آموزی نیز غفلت کردیم و به آنها نقش سپرده نشده است و همین امر وضعیت ما را به جایی رسانده که احساس می شود ارتباط مان با دانش آموزان، نوجوانان، کودکان و به ویژه دختران ضعیف است.

وی ادامه داد: وضعیت مان از نظر اجتماعی خوب نیست، اما با تلاش می توان این وضعیت را بهبود بخشید اما نتایج آن زمان بر است و چند سال دیگر جواب می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان به 30 هزار نفر

افزایش ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان به 30 هزار نفر