مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-18حوادث

برخورد قاطع با مرتکبان جرائم خشن در کرمان/ تشریح 3 پرونده مهم


دادستان مرکز استان کرمان با تشریح سه پرونده مهم، از دستگیری سرکرده باند سارقان به عنف و قاتل فراری خبر داد و گفت: محله به محله سراغ مخلان امنیت خواهیم رفت و برخورد قاطع و جدی قضایی در انتظار این مجرمان و مرتکبان جرائم خشن خواهد بود.

- ایسنا/کرمان دادستان مرکز استان کرمان با تشریح سه پرونده مهم، از دستگیری سرکرده باند سارقان به عنف و قاتل فراری خبر داد و گفت: محله به محله سراغ مخلان امنیت خواهیم رفت و برخورد قاطع و جدی قضایی در انتظار این مجرمان و مرتکبان جرائم خشن خواهد بود.

  مهدی بخشی صبح امروز 27 آبان ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع قتل فردی حین نزاع در شهر کرمان در تاریخ 9 مرداد سال 1400 اظهار کرد: در پی این قتل، با اشراف بر ارتباطات و تحرکات وی و با هماهنگی های مربوطه و پیگیری میدانی، قاتل متواری در شهر مشهد دستگیر و تحت نظر مقام قضایی قرار گرفت و با صدور قرار بازداشت موقت متهم روانه زندان شد.

وی افزود: تحقیقات مقدماتی لازم در خصوص نحوه قتل و دیگر ابعاد موضوع در دست اقدام قضایی است و متهم در تحقیقات اولیه به ارتکاب قتل اقرار کرده است.

دادستان کرمان در ادامه با اشاره به پرونده آدم ربایی جوان 25 ساله به علت اختلافات مالی گفت: متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده که در حال حاضر تحقیقات در این پرونده ادامه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مرتکبان جرائم خشن در کرمان/ تشریح 3 پرونده مهم

برخورد قاطع با مرتکبان جرائم خشن در کرمان/ تشریح 3 پرونده مهم