مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-18اقتصادي

اجرای طرح فول باک گالن بدست های مرز باشماق را حذف می کند


مدیر شرکت ملی فرآوردهای نفتی کردستان گفت: با اجرای طرح فول باک ضمن تسهیل و تسریع در حمل و نقل مساوی، گالن بدست ها در مرز باشماق را حذف خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جهانبخش نوکانی عصر امروز در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان، در مورد ضرورت اجرای طرح فول باک در کردستان، عنوان کرد: چند ماه گذشته با ادارات ذیربط با هماهنگی ستاد پیشگیری جلسات متعددی برگزار شد و مسائل به صورت کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کردستان به واسطه اجرایی نشدن طرح فول باک زیان زیادی متحمل شده است، اجرای این طرح می تواند به تردد حمل و نقل در مرز تسهیل و تسریع ببخشد و از سوی دیگر موجب به حداقل رسیدن حضور گالن بدست ها در مرز باشماق خواهد شد.

نوکانی افزود: در همین راستا پنج دستگاه به جایگاه سیار عرضه سوخت اضافه می شود.

وی با اشاره به موفقیت اجرای این طرح در دیگر استان ها، گفت: معتقدیم عملیاتی کردن طرح فول باک در مرز باشماق تاثیرات بسیار مثبتی به دنبال دارد.

طرح فول باک در استان های مرزی اجرا شود فرزاد حسنی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان هم اظهار کرد: اگر طرح فول باک کشوری است باید به صورت همزمان در استان های هدف اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح فول باک گالن بدست های مرز باشماق را حذف می کند

اجرای طرح فول باک گالن بدست های مرز باشماق را حذف می کند