مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-30اقتصادي

مگر هواپیما را در موزه گذاشته ایم که لوکس باشد!


دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی، در واکنش به اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: اگر هواپیما را صرفا برای تماشای عموم در موزه می گذاشتند، - می توانستیم آن را لوکس تلقی کنیم، اما هواپیما همانند اتوبوس و قطار به مردم خدمت رسانی می کند و به هیچ عنوان کالای لوکس تلقی نمی شود.

فرهاد دوایی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه پرواز یک کالای لوکس است، اظهار کرد: اگر هواپیما را در موزه می گذاشتیم و آن را صرفا تماشا می کردیم، می توانستیم بگوییم لوکس است، اما هواپیما مانند اتوبوس و قطار خدمت رسانی عمومی می کند؛ البته هواپیمای موزه ای داریم که مردم آن را تماشا می کنند، اما هواپیماهایی که خدمت رسانی می کنند به هیچ عنوان لوکس تلقی نمی شوند.

وی ادامه داد: هواپیما در هیچ کجای دنیا لوکس نیست.

هواپیما تنوع دارد و می توان از نرخ های متفاوت آن استفاده کرد.

اگر کسی توانایی مالی داشته باشد با هواپیما مسافرت می کند، اگر هم کسی توانایی استفاده از آن را نداشته باشد با قطار و اتوبوس سفر می کند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی ادامه داد: البته قیمت اتوبوس نیز در مسیرهای طولانی از قیمت های هواپیما کم نمی آورد، در واقع تمام وسایل حمل ونقل عمومی همینگونه شده اند و با این حسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مگر هواپیما را در موزه گذاشته ایم که لوکس باشد!

مگر هواپیما را در موزه گذاشته ایم که لوکس باشد!