مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:102023-11-19سياسي

اجرای 788 برنامه هفته بسیج در لرستان/رسانه ها با رفع شبهه ها، حامی غزه باشند


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری همایش اقتدار با حضور عظیم بسیجیان در سوم آذرماه جاری خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری همایش اقتدار با حضور عظیم بسیجیان در سوم آذرماه جاری خبر داد.

سرهنگ محمد محمودوند در نشست خبری تشریح برنامه های هفته بسیج ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و فرا رسیدن سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اظهار کرد: اصحاب رسانه همواره با اخبار خوب و زحماتی که در حوزه جهاد تبیین می کشند؛ ارتقا دهنده سطح آگاهی، تبیین و قدرت تجزیه و تحلیل مردم هستند.

وی ضمن قدردانی از پوشش گسترده اخبار کنگره 6555 شهید لرستان توسط اصحاب رسانه، اضافه کرد: اگر تلاش های شما نبود، کنگره این چنین انعکاسی نداشت و سعی شما باعث شده که امروز یکی از کنگره های برتر کشور شناخته شود.

سرهنگ محمودوند از حضور حماسی مردم در حمایت از مردم مظلوم غزه نیز تشکر کرد و افزود: آنان امروز مورد ظلم قرار دارند و اگر از خود دفاع کنند، در این دفاع هم باز بعضی افراد شبهه ایجاد می کنند در حالی که بالاترین عدالت دفاع از خود است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بررسی و مطالعه این شبهه ها و پاسخ گویی به آن ها را وظیفه اصحاب رسانه عنوان کرد و با بیان اینکه بیش از 75 سال است که مردم فلسطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 788 برنامه هفته بسیج در لرستان/رسانه ها با رفع شبهه ها، حامی غزه باشند

اجرای 788 برنامه هفته بسیج در لرستان/رسانه ها با رفع شبهه ها، حامی غزه باشند